Integrale kwaliteitszorg, management van verbetering en ontwikkeling van diensten

€ 157.30 incl. btw
€ 130.00 excl. btw

Integrale kwaliteitszorg, management van verbetering en ontwikkeling van diensten

Ontdek wat kwaliteit inhoudt, hoe het zich heeft ontwikkeld en hoe je actief verbeteringen kunt aanbrengen in jouw organisatie. Samen bespreken we succesfactoren, randvoorwaarden en strategieën voor duurzame verbeteringen.

€ 157.30 incl. btw
€ 130.00 excl. btw
Sector
People, society & Law
Tijdsduur
1 sessie op 1 dag
Leervorm
Hybride leren

Over deze opleiding

Nu meer dan ooit evalueren kritische burgers de dienstverlening van lokale besturen op kwaliteit. Om hun relevantie te behouden, moeten lokale besturen voortdurend met hun bestuurders, leidinggevenden en medewerkers in gesprek gaan over kwaliteit. Kwaliteit mag niet afhankelijk zijn van gelukstreffers. Deze interactieve sessie van drie uur daagt de deelnemers uit om kritisch na te denken over: wat kwaliteit precies inhoudt, hoe het concept van kwaliteit zich in de afgelopen 20 jaar heeft ontwikkeld, waarom de kwaliteit van dienstverlening van cruciaal belang is voor lokale besturen, hoe ze met kwaliteit in hun organisatie aan de slag kunnen, welke kritische succesfactoren en randvoorwaarden van belang zijn, en hoe ze het bewustzijn over kwaliteit en kwaliteitsgericht handelen duurzaam in hun organisatie kunnen verankeren. Samen wordt er gewerkt aan een structurele verbetering van kwaliteit.

Voor wie

Brede doelgroep binnen lokale besturen.

Programma

08.30u - 09.00u: Onthaal

09.00u - 12.00u: Aan het woord Patrick Doumen – Algemeen directeur, Gemeentebestuur en OCMW van Dilsen-Stokkem

Ik wil meer weten

Vond je geen antwoord op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers.