Hoe win je de gemeenteraadsverkiezingen

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Hoe win je de gemeenteraadsverkiezingen

Zondag 13 oktober 2024 is de hoogdag van de lokale en provinciale verkiezingen. Die dag kan je als inwoner van een Vlaamse gemeente je stem uitbrengen voor de gemeenteraden, de provincieraden en de stadsdistrictsraden.

Maar hoe overtuig je als kandidaat op een gemeentelijke of provinciale lijst de kiezer om te gaan stemmen, nu de opkomstplicht niet meer bestaat? En - vooral - hoe overtuig je hem/haar om voor jóu te stemmen? Dat ontdek je in deze korte, krachtige opleiding.

Binnenkort verschijnen nieuwe startdata & prijzen

Over deze opleiding

Op de hoogdag van de lokale en provinciale verkiezingen heb je als kiezer de kans om invloed uit te oefenen op de samenstelling van de gemeente-, provincie- en stadsdistrictsraden.

Maar hoe overtuig jij als kandidaat die kiezer om gebruik te maken van zijn/haar stemrecht? En zeker zo belangrijk: hoe overtuig je hem/haar om precies voor jou te stemmen?

Deze online training van 1 uur biedt je de nodige inzichten en strategieën om effectief campagne te voeren en je boodschap helder en overtuigend over te brengen. Samen zorgen we ervoor dat je stem gehoord wordt en dat je een sterke indruk achterlaat bij de kiezer. Na afloop kan je onmiddellijk aan de slag met de praktische tips.

Doe dus mee en maak het verschil op 13 oktober. Ontdek hoe je de kiezer kan inspireren, mobiliseren en overtuigen om samen aan een betere toekomst voor onze gemeenschap te werken.

Laat je stem horen, je stem voor verandering en voor vooruitgang!

Voor wie

  • je bent kandidaat op een gemeenteraads- of provincieraadslijst
  • je bent een politicus/politica

Programma

Deze inspirerende keynote geeft je veel concrete voorbeelden en tips:

  • trends in politieke communicatie
  • praktische tips voor lokale (kandidaat-)politici

SPREKER

Reinout Van Zandycke, zaakvoerder van Exposure, verzorgt deze keynote. Hij is auteur van verschillende boeken en podcasts over communicatie en overtuigen. Hij heeft een schat aan ervaring met draagvlakcampagnes, overtuigingscampagnes (nudging en overtuigen) en het optimaliseren van communicatie.

Ik wil meer weten

Vond je geen antwoord op je vraag? Stel ze hier aan onze medewerkers.